?

Log in

♫Yαɳet✖
01 June 2020 @ 08:52 pm
Wassup yall, I'm Yanet but I also answer to Meme.

USA born and fandom fanatic. I write fic (very slowly oops) so if you really like one of my fics (finished or not) you should let me know! I'm always game to hear what's popular so I can build off it.

I like to think of myself as a really nice, friendly girl so feel free to talk to me whenever (I never sleep anyway).

Extra Info:

1. Follow me on Twitter and Tumblr for updates on my fics (an talk to me too I'm always up for chatting)

2. I'm currently looking for a beta/someone to listen to my fic ideas and give feedback! If you're interested drop a comment (they're screened) or message, tweet, tumblr ask me, whatever floats your boat :)
 
 
Current Location: USA
Current Mood: sleepysleepy
Current Music: DBSK - Balloons
 
 
♫Yαɳet✖
07 February 2019 @ 03:58 pm
BeastCollapse )

Block BCollapse )



EXOCollapse )

SHINeeCollapse )

Teen TopCollapse )



DBSK/TVXQCollapse )

UKISSCollapse )

Non-Kpop FictionCollapse )

English Class OriginalsCollapse )

Last Updated: 08/14/2012
 
 
Current Location: School
Current Mood: accomplishedaccomplished
Current Music: DBSK - Crazy Love
 
 
♫Yαɳet✖
01 December 2014 @ 09:03 pm
Title: Cheer Me to Victory
Author: yanet09
Rating: PG
Pairing: Chanyeol/Kris, mentions of Luhan/Minseok & Tao/Sehun & Jongdae/Joonmyun
Warnings: foul language, sexual situations, and (possibly wrong) sports and math talk
Summary: In order for Chanyeol to keep his basketball scholarship and get on his dream team, he needs a tutor. Meet Kris: Economics major and certified tutor on the cheerleading squad. Wait, what?
A/N: Sports/university au written for fanforyeol fic exchange. Originally posted on dreamwidth and aff



Basketball is Chanyeol's life.Collapse )
 
 
Current Mood: relaxedrelaxed
Current Music: Childish Gambino - Because the Internet
 
 
♫Yαɳet✖
24 August 2014 @ 06:03 pm
Hey guys! Look I know I've been gone for a long ass time so I just wanted to touch bases cause life kinda punched me in the gut for a bit.

For starters I was in my senior year of high school and getting into college is a bitch and a half, let me tell you. But I did it! And I'm officially moved in and I just finished my first week and these professors don't play! My classes are hella fun though considering I went to an early college so I'm done with general education courses and all that boring stuff. But, it's kinda lonely here. My roommates are cool, don't get me wrong, but we don't really have anything in common. And they follow me on twitter??? I feel like I can't have any fun D: So if any of yall go to UNCC, or are planning to come here, tell me! Drop a comment, send me a message, tweet me, drop an ask on my tumblr, just talk to meeeeeeeee :(

I'm an awkward duck in real life but we could be besties! Or you could let me bounce fic ideas off you. That's literally all I need right now, omg, my old beta was my sister and she's like not really into kpop anymore? Like, if it's not DBSK she's not for it. Which sucks cause I'm trying to write for more fandoms now. Over the summer while I was working on my fics, I swear I was don't judge, I did my best to catch up on all the comebacks and shows I missed over the school year and maaaaaan, I was so impressed! So, yeah, anyone, talk to me. I like to curse tho so tell me if your cool with that or not. Whatever.

Ok, now about specific fics. In cuts just in case you wanna jump to your fav.

Teen Top Rocket Power!AUCollapse )

Krisyeol Angels&Demons!AUCollapse )

EXO Sky High!AUCollapse )

Kris in a skirt!AUCollapse )

Tumblr!AUCollapse )

Cadet Kelly!AUCollapse )

Ella Enchanted!AUCollapse )

So, yeah that's my life. Wish me luck; if you'd like to be my beta let me know, and if you go to my uni def let me know. And yeah, I'm gonna hit the books and make time to actually do something I like (writing fics makes me so happy & I've been low key depressed for a while so, yeah.)

Bye!

edit: i'm such a liar and it takes me way too long to get my thoughts written down oops. i'm still writing just... slowly. i need a beta to help talk me thru things actually. comment/message me if you're interested :)
 
 
Current Mood: boredbored
Current Music: Block B - HER
 
 
♫Yαɳet✖
01 January 2014 @ 09:13 pm
Title: The War of Thieves
Author: yanet09
Pairing: Chanyeol/Kris
Rating: R
Warning: torture, slavery, minor religious undertones
Summary: If history is written by the victors, how do you know what you read is true? Let me tell you how it really happened. This is the tale of the War of Thieves.
A/N: demon!Chanyeol and angel!Kris because why not. Happy New Year!


Chanyeol wants to kill.Collapse )
 
 
 
♫Yαɳet✖
01 January 2014 @ 09:02 pm
Title: The War of Thieves
Author: yanet09
Pairing: Chanyeol/Kris
Rating: R
Warning: torture, slavery, minor religious undertones
Summary: If history is written by the victors, how do you know what you read is true? Let me tell you how it really happened. This is the tale of the War of Thieves.
A/N: For jejun who asked for a demon!Chanyeol and angel!Kris fic forever ago. At least, I think that’s why this happened? Idk, it’s been a long year :/


They called for war.Collapse )
 
 
♫Yαɳet✖
31 December 2013 @ 08:51 pm
CAPSLOCK CAUSE THIS IS GREAT NEWS

LIKE THE BEST NEWS IN THE HISTORY OF BEST NEWS (FOR ME OK O K A Y YES)

I FOUND MY FLASH DRIVE AND THE LESSON HAS BEEN LEARNED. I'M GOING TO POST EVERYTHING I HAD IN PROGRESS TOMORROW AND YOU GUYS ARE EITHER GOING TO HATE ME OR NOT CARE BUT I'M SUPER DUPER EXCITED AND I GET TO WRITE WITH OUT RETYPING STUFF AND OMG OMG OMG I'M AM SO HAPPY RIGHT NOW I ALMOST STARTED CRYING.

ACTUALLY NO. I AM CRYING . THIS IS A GLORIOUS DAY.

CARRY ON. ALL OF YOU ARE BEAUTIFUL. THE WORLD IS A GREAT PLACE.

:DDDDDD

It was in my Naruto messenger bag tho???????? Idk why.
Tags: ,
 
 
Current Location: My Naruto bag???
Current Mood: happyhappy
 
 
♫Yαɳet✖
07 September 2013 @ 04:26 pm
Hey guys, long time since I posted anything here huh?

(I'm gonna tl;dr all this but if you want to know, in detail, what's going on and what's going to happen from now on, keep reading.)

Yeah, about that, look.Read more...Collapse )
 
 
Current Mood: stressedstressed
Current Music: Good Night - DBSK
 
 
♫Yαɳet✖
24 October 2012 @ 04:55 pm
Title: Of Asphalt Wastelands and Skate Park Dreams
Previous: One, Two, Three, Four, Five, Six, Seven, Eight
Pairings: CAP/Changjo, GD/L.joe
Summary: Due to some things that just can't be helped, Changjo now lives with his cousin, Byunghyun, and his family in some nowhere town in Kansas. Thinking all he needs is friends, his aunt asks Byunghyun to take him out. But is a skate park the answer?
A/N: Long time no see, guys! I've finally scraped up the inspiration to finish this story so get ready~


"PREPARE FOR YOUR DOOM"Collapse )
 
 
Current Mood: goodgood
 
 
♫Yαɳet✖
09 August 2012 @ 02:05 am
Tile: Plural
Author: yanet09
Pairing: CAP/Changjo
Rating: NC-17
Summary: PWP smut. Minsoo likes orgasms.
A/N: my wife challenged me to write a smut where Chunji topped but that didn't work out too well :( maybe next time. also, idk why i used CAP's real name and used Changjo's stage name but, here, have some smut anyway
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚'✿




Minsoo likes orgasms.Collapse )
 
 
Current Music: Teen Top - Be ma Girl